Wednesday, June 4, 2014

AZAN PUKUL SEPULUH PAGI, AZAN APA?



Seorang penduduk yang rajin ke surau dan dikatakan gila, tiba-tiba telah pergi ke surau pada pukul 10 pagi, lalu melaungkan azan melalui corong pembesar suara.


Penduduk-penduduk kampung yang mendengar azan itu merasa pelik dan hairan lalu semuanya bergegas pergi ke masjid untuk menyiasat apakah yang menyebabkan azan berkemumandang jam 10 pagi itu.

Selepas melihat orang yang di katakan gila itulah yang azan, ketua kampung itu bertanya kepada orang itu ;

"suadara... baru pukul 10 pagi ni, azan solat apa pulak ni?"

Orang gila menjawab ;

"tadi azan yang betul pukul 6 pagi ada 5 orang saja yang datang, tapi bila azan yang salah inin, sekampung pulak yang datang?"

Siapa gila? hehehe

{sekadar gurauan}

~kredit HAKIMI~

-

~~~~~ info ~~~~ iklan ~~~~ makluman ~~~~  


-

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com

    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete